Ιστοσελίδες με παιχνίδια μαθηματικών....

Όπως κι εσείς έτσι κι εγώ έχω μελέτη στο σπίτι για το σχολείο. Μελετώ καθημερινά και μου αρέσει πολύ να ανακαλύπτω νέα πράγματα και να τα μοιράζομαι μαζί σας.
Σήμερα ψάχνοντας ιδέες για να παίξουμε στην τάξη με τα μαθηματικά βρήκα μερικές πολύ ενδιαφέρουσες ιστοσελίδες με παιχνίδια μαθηματικών και σκέφτηκα πως ίσως να σας άρεσε να παίξετε μερικά παιγνίδια με μαθηματικών. Αν και είναι στα αγγλικά δε νομίζω πως θα δυσκολευτείτε ιδιαίτερα οπότε λοιπόν τις αναφέρω στο e-tetradio για να μπορέσετε να τις δείτε κι εσείς και να παίξετε!!!


Η ιστοσελίδα Μaths games έχει πολλά μαθηματικά παιχνίδια όμως αυτά που εμένα μου άρεσαν περισσότερο ήταν τα παιχνίδια με τα κλάσματα (fraction games)
    Η ιστοσελίδα ixl έχει χιλιάδες δραστηριότητες για μικρά και μεγάλα παιδιά καθώς απευθύνεται σε μαθητές από το προνήπιο μέχρι το γυμνάσιο.

    Η ιστοσελίδα coolmath4kids.com είναι μια ακόμη διασκεδαστική ιστοσελίδα με παιχνίδια λογικής και μαθηματικών!

    Και μια τελευταία ιστοσελίδα είναι playkidsgames.com η οποία εκτός από παιγνίδια μαθηματικών περιέχει και παιχνίδια μνήμης, αγγλικού λεξιλογίου, γεωγραφίας και puzzle!

    Αν βρω και κάτι άλλο ενδιαφέρον θα το αναρτήσω εδώ! Στο μεταξύ καλή σας διασκέδαση όσο παίζετε και μαθαίνετε!

    Δεν υπάρχουν σχόλια: